رئيس مركز برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني وزارت آموزش و پرورش:
red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




رئيس مركز برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني وزارت آموزش و پرورش:
بازدید : 194 |

وي در ادامه گواهينامه هاي مهارتي، تخصصي – تخصصي، پژوهشي سطح يك و تخصصي پژوهشي سطح دو را از گواهينامه هاي نوع دوم عنوان و تصريح كرد : شرايط اخذ اين گواهي نامه ها در بخش مهارتي شامل؛ دارابودن مدرك تحصيلي ديپلم متوسطه ، طي 1200 ساعت آموزش مصوب با شرايط حداقل 3/2 آموزش ها در زمينه آموزش هاي شغلي كه حداقل در 6 سال طي شده باشد و حداكثر 200 ساعت آموزش در طول يك سال ، مي باشد.

اسدي گرمارودي در بخش تخصصي، دارا بودن مدرك تحصيلي فوق ديپلم يا گواهينامه مهارتي و طي 1000 ساعت آموزش مصوب در شرايطي كه  حداقل 4/3  آموزش ها، آموزشهاي  شغلي يا آموزش مديران باشد كه حداقل در 5 سال طي شده و حداكثر 200 ساعت آموزش در طول يك سال باشد، را از شرايط اين گروه عنوان كرد.

وي در خصوص گواهينامه تخصصي – پژوهشي سطح يك اشاره كرد شرايط لازم براي دريافت اين گواهي نامه ها را دارا بودن مدرك تحصيلي ليسانس يا گواهي نامه تخصصي و طي 800 ساعت آموزش كوتاه مدت مصوب با شرايط حداقل 4/3 آموزش ها در زمينه آموزش هاي شغلي يا آموزش مديران كه حداقل 5 سال طي شده و حداكثر 160 ساعت آموزش در طول يك سال باشد، همچنين شركت در آزمون جامع و كسب حد نصاب 70% امتياز آزمون و تهيه يك طرح تحقيقي در زمينه شغل مورد تصدي ويژه اخذ گواهي نامه تخصصي پژوهشي سطح يك مي باشد، عنوان كرد.

رئيس مركز برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني در خصوص شرايط اخذ گواهي نامه تخصصي پژوهشي سطح دو، دارا بودن مدرك تحصيلي فوق ليسانس با گواهينامه تخصصي پژوهشي سطح يك و طي 60 ساعت آموزش كوتاه مدت مصوب با شرايط حداقل 4/3 آموزش ها در زمينه آموزشهاي شغلي يا آموزش مديران كه 600 ساعت آموزش حداقل در 5 سال طي شده و شركت در آزمون جامع و كسب حد نصاب 70% امتياز آزمون را از شرايط دريافت اين گواهينامه ذكر كرد و افزود: ارائه يك طرح تحقيقي علمي – كاربردي يا علمي – توسعه اي در زمينه شغل مورد تصدي و تائيد آن توسط كميته علمي پس از برگزاري جلسه دفاعيه، داشتن حداقل دو خدمت برجسته شامل: پيشنهاد، ابتكار، تأليف يا ترجمه كتاب و مقاله و مستند سازي تجربيات كه موجب افزايش بهره وري كار و بهبود عملكرد فردي و سازماني گردد و حداكثر معادل 200 ساعت آموزشي براي فرد در نظر گرفته شود، از ديگر شرايط كسب اين گواهينامه است ، البته ساعات آموزشي معادل سازي شده از ميزان ساعات تعيين شده براي هر يك ازگواهينامه ها كسر مي شود.

وي بااشاره به اينكه نحوه اجراي اين شيوه نامه نياز به همكاري همه جانبه استان ها، مناطق و واحدهاي آموزشي دارد ، تشكيل پرونده آموزشي مرتب شده توسط متقاضي و ارائه آن به كميته اجرايي واحد آموزشي، بررسي و تشكيل پرونده آموزشي توسط كميته اجرايي واحد آموزشي و ارسال آن به كميته اجرايي آموزش و توانمند سازي منطقه،جمع بندي و ارائه پرونده هاي آموزشي و صورت جلسات به كميته اجرايي و آموزش و توانمندسازي استان و در نهايت جمع بندي نهايي و ارسال مدارك الكترونيكي به كميته راهبري آموزش و توانمندسازي كاركنان وزارت آموزش و پرورش از جمله مراحل اجرايي اين طرح برشمرد.

اسدي گرمارودي، با توجه به بخشنامه ارسالي از سوي برخي استانداري ها پيشنهاد كرد: براي جلوگيري از حجم زياد پرونده ها ابتدا بررسي آنها در دو سطح مهارتي و تخصصي انجام و سپس به بررسي پرونده هاي متقاضي سطوح تخصصي – پژوهشي سطح يك و دو اقدام شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:گواهی نوع دوم,مدرک معادل,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس